

«Витоки творчих здібностей і дарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальців йдуть ніби тоненькі струмочки, які живлять джерело творчої думки» В. Сухомлинський Щоб сформувати творчі здібності, дитині необхідно накопичити якнайбільше вражень про навколишній світ під час виконання різних видів діяльності. Пізніше дитина зацікавиться процесом творчості; спочатку в тому виді діяльності, який їй … Продовжити читання “Гурток “Паперові фантазії””

Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості. В.О. Сухомлинський Вихователь зображувальної діяльності: Резніченко Ірина Василівна Педагогічне кредо: « Гуманність і творчість – два крила педагога!» Зображувальна діяльність для дошкільнят Образотворче мистецтво надзвичайно багатогранне і цікаве, у сукупності своїх видів воно створює реальну картину життя людини та довколишнього світу, а … Продовжити читання “Образотворча діяльність”