Гурток “Паперові фантазії”

09.Бер.2018
Гурток “Паперові фантазії”

«Витоки творчих здібностей і дарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальців йдуть ніби тоненькі струмочки, які живлять джерело творчої думки»

В. Сухомлинський

 

Щоб сформувати творчі здібності, дитині необхідно накопичити якнайбільше вражень про навколишній світ під час виконання різних видів діяльності. Пізніше дитина зацікавиться процесом творчості; спочатку в тому виді діяльності, який їй подобається найбільше, а потім – в усіх притаманних дошкільникам видах діяльності, вона сама захоплюється процесом творчості.

Художня творчість – одна з найбільш дієвих форм естетичного опанування світу дітьми. У художній праці вони виражають своє ставлення до побаченого і почутого, виявляють заповітні думки і почуття. Тому, художня праця відіграє вагому роль в освітньому процесі дошкільників.

Художня праця – це вид творчо-продуктивної діяльності, в якій творчі дії дитини спрямовані на виготовлення реального предмета (продукта), який можна використати як подарунок, застосувати його в іграх, розвагах, для прикрашання побуту. В дитячих руках різні матеріали та предмети – маленькі шматочки неосяжного, ще не зовсім відомого їм світу, перевтілюються і оживають у оригінальних формах і нових, іноді несподіваних способах з’єднання матеріалів між собою. Працюючи з матеріалами, їй приємними, дитина намагається самостійно зробити те, що її цікавить, те, що їй подобається.

Для цього в Житомирському спеціальному центрі розвитку дитини №41 функціонує гурток «Паперові фантазії» під керівництвом Духновської Оксани Миколаївни.

  Заняття гуртка покликані стимулювати у дітей творчі здібності, залучити дітей до краси і гармонії, до світу мистецтва, пробудити її творчі сили і бажання займатися різними видами художньої праці. Розвиток уяви, спостережливості, художнього мислення, естетичного чуття, конструктивних здібностей, моторних навичок у дітей, збагачення знань про властивості різних матеріалів, формування корисних практичних навичок – основні завдання роботи гуртка.

В процесі виконання робіт з художньої праці дитина ніколи не лишається пасивною, вона вчиться самостійно спостерігати, досліджувати, випробовувати, порівнювати, винаходити. У художній праці дошкільник знаходить найвищу зацікавленість, успішність, і, що важливо, низький рівень стомлюваності. Ці фактори позитивно впливають на загальний психічний, розумовий та творчий розвиток дитини.

Працюючи з різними матеріалами, діти мають змогу задовольнити потребу щодо створення чогось нового, змінити форму зображених предметів, дослідити їх можливості та властивості. Варіативність різних матеріалів, їх легка трансформація, постійна змінність та абстрактність сприяють вільному виявленню ініціативи, творчого пошуку, сприяють формуванню у них пізнавальних інтересів та самостійності.

Таким чином, є всі підстави розглядати художню працю дітей як важливий елемент гармонійного та творчого розвитку дитини. Займаючись художньою працею, діти пізнають багато нового, розвивають художньо-творчі здібності.

 

Галерея зображень