Методичні акценти

30.Січ.2023

Вихователь Наталя Опанасюк провела з педагогами нашого закладу творчий та цікавий майстер-клас по виготовленню авторських листівок. Педагоги ознайомилися з різними техніками кардмейкінгу та проявили власну творчість у його створенні. Кардмейкінг — це мистецтво створення листівок своїми руками. Такі предмети, зроблені власноруч, покажуть тому, кому ви їх даруєте, як ви любите і поважаєте цю людину.

Детальніше
01.Вер.2022

Дорогі дітки, сьогодні вітаємо вас зі святом — Днем знань. І нехай ви ще не ходите в школу, але знань у вас вже багато. Ви щодня робите відкриття, дізнаєтеся щось нове. Нехай всі накопичені знання допоможуть вам надалі, нехай кожен з вас знайде в житті своє захоплення, нехай навчання для вас буде веселим і цікавим … Продовжити читання “Вітаємо з Днем Знань!”

Детальніше
17.Бер.2021

“Профілактика агресивної поведінки у дітей”. Двадцять другого лютого на базі ЖСЦРД №41 відбувся семінар- практикум для педагогів «Що таке агресія та агресивність? Профілактика агресивної поведінки у дітей». В ході семінару педагогам закладу вдалося збагатити свій особистий та педагогічний досвід поняттями агресія та агресивність. Дізнатися, якою буває агресія, що відбувається в мозку дитини в момент агресії, … Продовжити читання “Семінар-практикум “Що таке агресія та агресивність?””

Детальніше
02.Бер.2021

Мета: збагачувати знання педагогів про прийо­ми і методи формування духовно-моральних якостей дошкільників засобами літературних творів. Підви­щувати мотивацію щодо здійснення системи роботи з розвитку етичних уявлень дітей. Розвивати творчий потенціал педагогів.  1. Мозковий штурм “Добро і зло” 2.  Вправа «Склади прислів’я» 3. Вправа  “Серце добрих побажань”

Детальніше
24.Лип.2020

“Почніть робити те, що треба. Потім робіть те, що можливо. І ви раптом виявите, що робите неможливе”.  (Св. Франциск Ассізький)      Нині освітні процеси в Україні відзначаються неординарністю, пошуком нових підходів до виховання та навчання дітей. Виховати компетентно творчу дитину може лише компетентний, творчій вихователь. Модель сучасного вихователя предбачає готовність до застосування нових освітянських … Продовжити читання “Сучасний розвивально-освітній простір – запорука успішної соціалізації дошкільника”

Детальніше