
За статистикою близько 90% дітей мають різні відхилення у фізичному і психічному розвитку. Одне з перших місць серед них посідають порушення опорно-рухового апарату, що негативно впливають на провідні фізіологічні системи організму (серцево-судинну, дихальну, центральну нервову тощо), на показники здоров’я взагалі та рівень працездатності.
Збільшення кількості дітей із порушеннями опорно-рухового апарату визначило необхідність пошуку ефективних шляхів корекції відхилень в умовах закладу дошкільної освіти.
Питання організації фізичного виховання дітей із функціональними ортопедичними порушеннями дуже важливо починати із найбільш раннього дитинства, щоб уникнути надалі патологічних змін опорно-рухового апарату.
Правильна постава є одним із важливих показників здоров’я. Саме вона створює умови для нормального функціонування таких основних систем, як дихальна, серцево-судинна тощо.
Постава важливий показник здоров’я. Саме тому в Житомирському спеціальному центрі розвитку дитини санаторного типу №41 розроблена система роботи з профілактики й корекції ортопедичних захворювань.
Щоб проводити роботу з дітьми на високому методичному рівні й досягти ефективних результатів, колектив дошкільного закладу створив розвивальне середовище, яке допомогло скоординувати роботу всіх ланок спеціалістів, педагогів і батьків, здійснювати індивідуально-корекційний підхід до дитини.
Комплексна робота із фізкультурно-оздоровчої і профілактичної роботи з дітьми, тісне співробітництво з медичними працівниками: лікарем-ортопедом, педіатром, і сім’єю – дозволило колективу центру розвитку розробити «Систему профілактики і корекції порушень опорно-рухового апарату в дітей дошкільного віку».